Newsletter
ZAPISZ SIĘ! Otrzymasz informacje o nowościach, promocjach, kuponach rabatowych!
Reklamacje i zwroty

 

 

Reklamacja w czasie objętym gwarancją

Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją o długości zależnej od producenta. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

Reklamacja towaru sprowadza się do zgłoszenia obsłudze Sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu zgodnie z ustaleniami. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Towaru stanowiącego przedmiot reklamacji, Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 3 tygodni do 1 miesiąca.

>>FORMULARZ REKLAMACJI <<


Adres do wysyłki towaru reklamowanego oraz zwracanego.

Sklep rowerowy Happybike.pl

 ul. Mogilska 51

31-545 Kraków

tel.504 982 043

 

 

Odstąpienie od umowy 

Na mocy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez wysłanie pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odbioru Towaru. 

Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres sklep@happybike.pl, lub dołączając je do przesyłki ze zwracanym Towarem, kierowanej na adres do zwrotu Towaru. Przy czym przesyłka nie może być wysyłana za pobraniem.

Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży (wraz z kosztami dostawy Towaru do Konsumenta) Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Konsument obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu; wraz z kopią dowodu zakupu (np. faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

 

>>FORMULARZ ZWROTU <<

 

Prawo do odstąpienia dotyczy tylko Konsumentów, ale nie obejmuje Towarów zapisanych na nośnikach w postaci nagrań audio i audio-wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania.

W przypadku zwrotu towaru. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzamy czy jest ona kompletna - posiada metki, oryginalne opakowanie, paragon, nie nosi śladów używania, nie jest uszkodzona. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane poprzez dostawców. 

Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl