
Reklamacja w czasie objętym gwarancją
Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją o długości zależnej od producenta. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
Reklamacja towaru sprowadza się do zgłoszenia obsłudze Sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu zgodnie z ustaleniami. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Towaru stanowiącego przedmiot reklamacji, Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 3 tygodni do 1 miesiąca.
>>FORMULARZ REKLAMACJI <<
Adres do wysyłki towaru reklamowanego oraz zwracanego.
Sklep rowerowy Happybike.pl
ul. Mogilska 51
31-545 Kraków
tel.504 982 043
Odstąpienie od umowy
Na mocy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez wysłanie pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odbioru Towaru.
Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres sklep@happybike.pl, lub dołączając je do przesyłki ze zwracanym Towarem, kierowanej na adres do zwrotu Towaru. Przy czym przesyłka nie może być wysyłana za pobraniem.
Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży (wraz z kosztami dostawy Towaru do Konsumenta) Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Konsument obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu; wraz z kopią dowodu zakupu (np. faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.
Prawo do odstąpienia dotyczy tylko Konsumentów, ale nie obejmuje Towarów zapisanych na nośnikach w postaci nagrań audio i audio-wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania.
W przypadku zwrotu towaru. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzamy czy jest ona kompletna - posiada metki, oryginalne opakowanie, paragon, nie nosi śladów używania, nie jest uszkodzona. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane poprzez dostawców.
Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.